duminică, 2 iunie 2013

RUGA



        Da, Doamne,
        Minte luminata,
        Si inima bogata
        Saracului cu duhul
 
        Bogatului,
        Facut a da porunci,
        Da-I,Doamne, slugi-
        Sa-l poata multumi.
        Da-I si putere,
        Sa le indemne a munci
        Cu sarg, dupa-a lui vrere.
        Daca asa-I croita
firea omeneasca –
        Bogatul,
        Pe sarac sa-l dijmuiasca.
 
        Da oamenilor Pace, Doamne
        Si buna intelegere
        Pamantul sa dureze
        Si drag mereu sa-ti fie
       
        Fa-l Scaun de Domnie
        Si bucura-ne acu-
        Stapane Doamne-TU
        Pe-ntreaga vesnicie !

Un comentariu:

  1. Ce lung e, Doamne, Timpul, cand il astept sa treaca
    Ce grea mi-i asteptarea, cand cel venit nu pleaca
    Dureri mi le-am probat cu spor o viata-ntreaga
    Si-s trist ca-al Bucuriei val pierdut e--n Balta seaca...
    Cand voi mai revedea alt Chip care sa-mi placa?
    Si-nsingurarea-mi rece in Rai sa mi-o prefaca?

    RăspundețiȘtergere