duminică, 2 iunie 2013

RATIUNEA VA CONTA


Femeia care nu stie a-si creste copiii,fiindca asa ceva nu se-nvata, ci se simte, nu-I drept a zice sa nu se marite, dar NICIODATA sa nu aduca pe Lume copii care sa nu poata rosti cu drag cuvantul TATA!

Eu, care n-am cum a mi-l tine minte
Din niciun gest ori chip rostind cuvinte,
Ci doar din povestirile acelor ce l-au cunoscut,
L-am prea iubit pe-al meu parinte
Si m-am falit cu el oricand.
Va vad trecand pe dinainte
Binete-a-mi da nu stiti
Sau sa-ntrebati: Parinte,
Tu ce faci azi? Cum te mai simti?
Sunt mult prea fericit, copile
Tu- al Lumii viitoare
exponent, deja existi.
N-ai nevoie-a sti de mine
Nici de Mama nascatoare
Liber esti ca sa traiesti.
Sentimentele paterne ori materne,
Ca si toate celelalte…
Ce-au creat Om cu pacate,
Nu-si au loc in Lumea care
Pe noi Legi de-a fi s-asterne
Noi roboti vor scri de maine
Cum va fi-n viitorime
Lunea-n care m-am trezit
Va dispare, negresit
N-or sa mai fie icoane,
Nici biserici de-adunare
Sange, lacrimi, stari de foame
N-or mai avea cautare,
Fiindca-n Lumea ce-o urma,
RATIUNEA VA CONTA!
Aritmetica-si va-ntinde
Numerele infinite
Peste tot ce va cuprinde..
N-om mai plange,
N-om mai rade
Fi-vom munti
Fi-vom si foc
Apa Vie,n veci, deloc!
Cum e azi planeta Marte,
Fi-va si Pamantul, poate.
Cu roboti materiali,
Rezistenti si geniali,
Prin computere la bord,
MOARTEA stapani-va TOT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu