duminică, 2 iunie 2013

8 martie



          Frumoasa ZI,
          In ochii-mi larg deschisi
                             Si indecisi,
          Citeste a mea ruga,
                             Al meu gand:
          Transforma-ma din sluga-
          Imparateasa pe Pamant !
          Si nu uita s-aduci cu tine
          Simbolul marii fericiri-
          In crang,sub cerul fara nori,
          Covor de iarba moale
                   Impodobit cu flori
          Si-un cor din ciripit de pasarele.
          Iar sufletului meu cel bland
Adu anume pentru mine,
          Un ghid surazator
          Cu pasul demn si hotarat
          De care sa ma leg cu dor
          Sa-l stiu al meu sincer iubit
          Sa-l pot urma oriunde si oricand…
 
          Cand amandoi ne vom hrani iubirea
          Cu desmierdari rostite cu privirea
          Vei sti,frumoasa ZI, ca pe Pamant
                    Domneste FERICIREA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu