luni, 27 mai 2013

Exist!


Cand ochii tai cata-a fixa
Imaginea mea,
Eu poate ti-as da

Odata cu ea-

          Nu forma,
          Ci toata-a mea fiinta,
          De ti-ar fi spre trebuinta.
          De ti-o fi drag a ma ciopli,
          Cata-ti o dalta rotunda,

                   Ciocan ascutit
          Cu coada prelunga
          Si ritmic loveste in dalta.
          Din cioburi ce sar
          Schiteaza-mi un chip
                   Imaginar
          Dar eu voi ramane ce sunt:
          Nici forma, nici linii-

          NIMIC!

          DE NU SUNT FACUTA
                             SA SIMT.

          Cand ochii tai cata-a fixa
          O alta imagine-a mea,
                    NU POT EXISTA
          Schimba-a ta dalta
          Si ia-ma asa cum  eu sunt
          Arsa de soare ,
                   Cu pletele-n vant
          Cu-un tandru sarut
          Mangaie varful muntilor mei
          Si-n slalom abrupt,
          Strabate-I,
          De vrei
          Ca-n Valea Divina
          Tihnita odihna
          Sa-ti iei.
          Strange-ma !
          Carnea mea arde si-I tare
         Culca-ma!
          Patul e trainic si moale
          Un nor de lumina
          In pieptu-mi se-aduna
          Mii de sageti se-aprind pe-a mea fata
          Iar trupul usor mi se-nnalta
                                      Trecand

          Printr-o ploaie de raze,
          Ce-n tiruri le simt
                                    Suierand
          Pe la tample,
          Si-un dulce lesin ma cuprinde.
          Lumea-I parfum ce-amiroase
          Si-atat mi-I de draga…
          Oo  Christ,

          Simt inima-n piept cum se-nmoaie,
          Sfarseste-a ma umple cu foc si vapaie !

          ………………………………………..

          Acum,SUNT INTREAGA- E X I S T !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu